ח.פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 41 רווקה, לוקחת ח.פולית 400 מק"ג ליום כ-8 חדשים רצוף,עדיין לא נקלטתי, האם להמשיך או להפסיק? והאם זה מזיק ליטול ח.פולית גם אם לא נכנסים להריון. למשל :נשים צורכות מולטיויטמין שכולל ח.פולית 400 מק"ג גם שהם לא מתכוונים להכנס להריון.
Sarit, I am not rof'a, but i think you should continue taking the Folic acid. To the best of my knowledge, it is not harmful at all. Especially if you are planing a pregnancy, you need it to reduce possibility of embrionic defects. Your body will remove excess of folic acid. Good Luck, Shabat Shalom