דחוף!!!-הריון לא רצוי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שמעתי כי יש גלולה שניתן ליטול דרך קופת החולים כדי לסיים הריון עד גיל 6 שבועות. בבקשה, כל היודע דבר אנא כתבו אני מאוד לחוצה. תודה
הריון לא רצוי אני מכירה גלולה בשם פוסטינור, שניתן לרכוש ללא מרשם רופא. בהצלחה יערה, אחות ומדריכת הכנה ללידה
צפרירה, אינני רופאה. למיטב ידיעתי יש אפשרות להפסקת הריון תרופתית (עד גיל 7 שבועות), בבית חולים בפיקוח רפואי, ותוכלי לקרא על כך במאמרו של פרופ' זיידמן, שמנהל את פורום פיריון האשה כאן בדוקטורס - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Article/xID/3498/xCT/105 בכל אופן, תפני בהקדם לגינקולוג ותבררי אצלו את כל מה שכרוך בכך. במידה ויש אפשרות אחרת, וודאי תשמעי זאת ממנו. (ו/או בפורום הריון ולידה המקצועי). אהובה