תוצאות שקיפות עורפית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכן, עשיתי השבוע שקיפות עורפית והתוצאה יצאה לי 1.8 כמו כן ע"פ הסטטיסטיקה הסיכוי של העובר להיות חולה הוא 1:1349 ואילו הסיכוי הסטטיסטי שלי אחרי הבדיקה הוא היה 1:6758 האם יש צורך לעשות גם את בדיקת הדם הקשורה לשקיפות?
כל עוד הבדיקה לא מסכנת את העובר - כדאי בהחלט. כך יהיה לך חיזוק נוסף לבדיקה של השקיפות ויתן לך שיכלול של הנתונים.
גם אני בעד.... זה עוזר אח"כ אם קיימת התלבטות לעניין בדיקת מי השפיר. והרבה פעמים קיימת. בכל מקרה, לא לשכוח: זו סטטיסטיקה בלבד!