דימומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני (עדיין) לא בהריון, אך אני בשלבי הניסיונות... החודש אני כל הזמן מדדממת, הביוץ היה לפני כשבוע ומאז הדימומים התגברו. הרופא אמר שזה נובע מהביוץ, היתכן? האם בכלל יתכן מצב שבו יש דימומים כל הזמן הנובעים מביוץ, בבוקר הם מאוד מאוד חזקים (ממש כמו מחזור), ובמהלך היום הם פוחתים? אני רוצה לציין שזה היה ביוץ ראשון שלי בזמן הניסיונות (אני פוליצסטית, ואת הביוץ השגתי בעזרת טיפול תרופתי בפעם השניה, בפעם הראשונה הטיפול התרופתי לא עזר). אני מודה לך מאוד, מיה
שלום מיה ! אין כאן רופא, אני מציעה שתשאלי בפורום המקביל - יש קישור משמאל למעלה. בהצלחה !