מוסיקה לעובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ! הייתי מעוניינת לדעת באיזה אופן יש להשמיע מוסיקה לעובר? וכן ממתי אני אוכל לחוש בתזוזותיו? ( אני בשבוע ה- 18 להריוני?) תודה מראש,אפרת.
הי אפרת אני לא לגמרי בקיאה בכל השיטות שיש היום בנושא השמעת מוסיקה, אני יודעת שחלקן לפחות כוללות משהו שמניחים על הבטן. אני לא בטוחה שלא מדובר פשוט בגימיק לקידום מכירות, אבל כפי שאמרתי לא לגמרי בקיאה... מה שאני כן יודעת הוא שגם אם את שומעת מוסיקה בחדר, סביבך, העובר שומע, כמו גם את שאר הקולות מבחוץ ולכן נראה לי שזה מצויין להשמיע לו פשוט מוסיקה במערכת סטריאו רגילה בחדר שבו את נמצאת. שנית, באשר לתנועות עובר, אמורים להתחיל להרגיש סביב שבוע 20, אך יש אשר מתחילות שבוע שבועיים לפני ויש אשר מתחילות להרגיש שבוע שבועיים אחרי. לא להבהל. בהתחלה מרגישים מעין פרפורים עדינים ובהמשך ממש תנועות ממשיות. בהצלחה, הריון נעים וקל יערה, אחות ומדריכת הכנה ללידה