זיהוי מועד הביוץ עפ"י הפרשות?? הכיצד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב צליל בעבר נתקלתי בתשובה שלך שאת מזהה את יום הביוץ שלך לפי ההפרשות. אנא חיזרי על כך שוב. כאשר מבחינים בהפרשות (ואיך להבדיל בין הפרשה רגילה להפרשה בביוץ) האם כאר יש את ההפרשות האמורות הביוץ כבר היה, או עכשיו הוא מתבתע או בעוד כך וכך ימים. לתשובתך אודה בברכת חג שמח
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אביגיל ! תוכלי לקרוא על שיטת המודעות לפוריות כאן : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forum=721&a=37217&c=4622&sc=0&ssc=0 בהצלחה !