Question to the pregnant women
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
Hi to you all (sorry about the English I am currently in u.s.a hope to be in Israel soon) When did you tell your parents about the pregnancy? Did you wait until certain week, OR not? (you can write your answer in Hebrew ) Thank you AND have a wonderful pregnancy.
שלום שירלי! לדעתי, זה תלוי מאד בטיב הקשר שלך עם הורייך. הורים בדרך כלל הם החברים הטובים והנאמנים ביותר, ולכן , לדעתי האישית כמובן , אפשר ומתאים לספר להם בסמוך לתשובה החיובית שקיבלתם. אבל באמת שזה עניין ממש אישי . אהובה
הי כמובן שבנושא מתי לספר אין נכון ולא נכון וזה בעיקר תלוי בטיב הקשרים, הרצון לספר ויכולת ההתאפקות. הסיבה אשר בגללה כביכול ממליצים לחכות ולא לרוץ לספר היא שבתחילת ההריון ובפרט בשבועות המאד ראשונים ההריון לא תמיד "בטוח" מהבחינה שלעתים הטבע עושה את שלו ובורר הריונות שעלולים שלא להתפתח היטיב. השבועות הראשונים הם כאמור קריטיים, אלו גם השבועות בהם ניתן לצפות לראשונה בשק הריון, לשמוע דופק וכדומה. נהוג לאמר שלהריון אשר התפתח תקין עד סביבות השבוע ה-12 יש סיכוי טוב מאד להמשיך ולהתקדם יפה ולכן יש אשר מעדיפות לשתף את ההורים/מכרים קרובים במיוחד בלבד בשבועות המאד מוקדמים, אבל לספר ממש לכל העולם איפשהוא בשליש השני. בהצלחה יערה, אחות ומדריכת הכנה ללידה