זיהוי מין העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלופ לפני למעלה מחצי שנה מישהו שלח כאן הודעה על שיטה שהוא פיתח לקביעת מין העובר לפי תוצאות בדיקת הדם הראשונה ומספר הימים מהכניסה להריון בו התבצעה הבדיקה. הוא צרף אי מייל לשליחה ושלח תשובה. ברצוני לפנות אליו שוב אך אני לא מצליחה למצוא את הודעה המדוברת, אולי מישהי יכולה לעזור??? תודה
שלום הילה! האם להודעה זו התכוונת ? - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/9/xFT/523311/xFP/523306 http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/9/xFT/480053/xFP/480053 אין לי מושג אם זו שיטה מוכחת , מחקר .... שבוע טוב, אהובה
תודה!