תופעות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 7 ולפני האוכל יש לי בחילות מזה שלא אכלתי ואחרי שאני אוכלת יש לי בחילות ממה שאכלתי, אבהיר כי מדובר בבחילות ללא הקאות האם ישנה תופעה מוכרת בהריון של בחילות ללא הקאות? ובנוסף, רציתי לשאול כשאני ישנה אני נוחרת, האם זה יכול חלילה להזיק? תודה
הי רינה בהחלט בהחלט מוכר!!! הגוף קצת משתגע בהשפעת ההורמונים ובחילות גם ללא הקאות הן תופעה מאד מאד מאד מוכרת. יש כל מיני דרכים לנסות להתמודד כמו: לנסות להמנע ממאכלים ומריחות שעושים לך רע, לאכול פחמימות יבשות כמו קרקרים, לנסות לאכול משהו לפני שקמים מהמיטה בבוקר, ללקק או לשתות לימון, ללקק או לגרד לתה שורש ג'ינג'ר. נחירות לא מזיקות לעובר הריון נעים וקל, תרגישי טוב יערה, אחות ומדריכת הכנה ללידה