היחלשות בתנועות העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בהריון ראשון בשבוע 39+3. בשבועיים האחרונים חשתי בהיחלשות משמעותית בתנועות העובר, אם כי עדיין אני חשה אותו מדי פעם. לאורך מעקב ההריון הכל היה תקין תמיד. מה מומלץ לעשות במקרה זה? רויטל
שלום רויטל ! עקרונית - שלוש תנועות בחצי שעה זה מדד שמראה שהכל תקין. אופי התנועות משתנה, כי אין לעובר כמעט מקום לזוז. מעשית - הייתי ניגשת למוניטור, במרפאה או בחדר לידה, רק כדי לוודא שאכן הכל תקין. אני נוטה לא לזלזל בתחושות בטן, ואם משהו מרגיש לך חשוד - פשוט לגשת ולבדוק. בהצלחה !