כאבים בביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 40 ורגילה בזמן הביוץ להרגיש כאבים בצד המבייץ למשך יומיים , לאחרונה במהלך ה- 4חודשים האחרונים היו 2 מחזורים של ביוץ שלא הרגשתי במיוחד את הכאבים שאני רגילה אליהם, בדקתי בערכת ביוץ והופיע פס המאשר ביוץ, עשיתי פרופיל הורמונלי לפני מספר ימים ביום הרביעי למחזור וה- LH היה 5.6, ה- E-2 92.9 וה- FSH 9.1, שאלתי היא אם "חוסר" כאבי הביוץ מסמנים על שינויים בביוץ או שזה לא מחייב ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גילי ! אני לא מבינה מספיק בתחום, אבל אם הופיע קו שמעיד על ביוץ - סימן שהכל תקין, למרות שלא הופיעו כאבים. בהצלחה !