עבודה והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 6 + 4 ואני לפעמים מרגישה עייפות ותשישות, כעת יש לחץ במקום עבודתי ופשוט אין לי כח ואני רק מנסה לגרד את ה- 9 שעות עבודה, הבוסית שלי, שלא יודעת שאני בהריון מכריחה אותנו להישאר שעות נוספות ולפעמים אני נשארת כי אין לי ברירה גם 10.5ו- 11 שעות אבל אני ממש עייפה ונלחמת בגוף, האם זה מותר ולא מזיק? תודה
שלום רננה! האם זה מזיק ?- זה תלוי בין היתר באופי / סוג העבודה שלך ובאיך שאת מרגישה עם זה, וכדאי שתתייעצי בעניין זה עם הרופא שלך. האם מותר ? - אם את מתכוונת מבחינה חוקית, תנסי לשאול בפורום זה - http://www.starmed.co.il/Forum/24 הריון קל ובריא, אהובה