בדיקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, המחזור החודשי קבוע מאד 28 ימים. בעלי ואני מנסים להרות, היום עברו 32 ימים וטרם קיבלתי את המחזור החודשי, אמש ערכתי בדירה ביתת אולם אני חוששת שלא ביצעתי אותה כראוי והתשובה יצאה שלילית. אני לא מתוחה או עצבנית ואין כל סיבה לאיחור הוסת. מה עליי לעשות ומתי כדאי לי לערוך בדיקה נוספת???
מרי, אינני רופאה, ועד כמה שאני יודעת, אפשר לעשות בסמוך לאיחור במחזור, בדיקת דם לאבחון הריון וזוהי הבדיקה האמינה ביותר. לקבלת תשובה מוסמכת תשאלי גם את רופאת המשפחה,ו/או את הגינקולוג.. תוכלי לקרא כאן על הבדיקה להריון - http://www.yoledet.co.il/tests-during-pregnancy.htm בהצלחה, אהובה