הנקה וחוסר חשק במין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני כשלושה חודשים ילדתי את בני השני. אני מניקה ומשום מה אין לי חשק בכלל חשק לקיים יחסי מין. מתוך השלושה חודשים קיימתי רק אולי 3 פעמים וגם זה בלי חשק רק בשביל בעלי שלא יתעצבן... האם זה קשור להנקה? ומה ניתן לעשות? תודה
הי רחלי התופעה מאד מוכרת, וקשורה בשני תחומים האחד הוא השינויים ההורמונליים בפרט במניקות, שמאד מחזקים את הקשר אם-תינוק אך לעתים פוגעים בחשק המיני, והשני הוא השינויים הפיזיים בגוף לאחר הלידה והזמן שאורך לו לשוב לקדמותו. אם את מעוניינת להתעמק יותר, תוכלי לקרוא על הנושא בספרים שעוסקים בהורות, בטיפול בתינוק וכדומה אשר מתייחסים להיבטים רגשיים ופיזיים אחרי הלידה. לא להתייאש... יערה, אחות ומדריכת הכנה ללידה