גזים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני נימצאת בשבוע ה-20 יש לי כל הזמן מה עושים למי שהיא יש פיתרון .
שלום ליזי! על סמך תשובות של כמה רופאים: ריבוי גזים בהריון יכול להיגרם כתוצאה משינויים בפעילות של מערכת העיכול, שמושפעת על ידי שינויים הורמונליים. פעילות המעיים איטית יותר עקב רמת פרוגסטרון גבוהה יותר.. אפשר להתייעץ עם תזונאית שתדריך אותך לשינויים בתזונה , מה שיכול לסייע לך. כדאי שתתייעצי גם עם הרופא , יש תכשיר רפואי/צמחי מסויים שיכול לעזור גם הוא. נסי להיעזר בפורום המקצועי ,"הריון ולידה", ובפורום "תזונה קלינית", כאן בדוקטורס. הריון קל ובריא, אהובה
תה שומר. ולא לאכול מאכלים שעושים גזים כמו: חומוס, כרובית ועוד.... הרבה מים
תה שומר. ולא לאכול מאכלים שעושים גזים כמו: חומוס, כרובית ועוד.... הרבה מים