דלקת בדרכי השתן והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאורך מספר שנים סבלתי מדלקות חוזרות ונישנות בדרכי השתן לאחר קיום יחסי מין (כמעט כל חודש- חודשיים), בשנתיים האחרונות אני לוקחת אנטיביוטיקה למניעה (לאחר קיום יחסים) דבר שפתר את הבעיה באופן כללי. אני מתכננת להיכנס להריון ושאלתי היא האם אוכל להמשיך עם הטיפול המונע במהלכך ההריון- מתוך ניסיון כאשר שכחתי לקחת כדור הדלקת חזרה במהירות ואני מפחדת לעבור את ההריון עם דלקות חוזרות ונישנות. מה עושים? האם יש אנטיביוטיקה שבטוחה לשימוש בהריון?
שלום נירית! השאלה צריכה להיות מופנית לרופא שאצלו את מטופלת. את יכולה לשאול גם בפורום המקצועי הריון ולידה, את ד"ר יפת, וכדאי שתצייני את שם האנטיביוטיקה שאותה את לוקחת. מידע אודות תרופות שבטוחות לשימוש בהריון אפשר לקבל באחד המרכזים הטרטולוגיים, רשימה שלהם בריבוע ה-ENTER, בצד שמאל של העמוד. בהצלחה, אהובה