בטא נמוכה ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום צליל, ביום 7+3 היתה לי בתא של 83,000, האם זה נורמלי ? ביום 4+6 הבתא היתה 1,600 וכשחישבתי כמה היתה צריכה להיות לו היתה מוכפלת כל יומיים הגעתי ל- 800,000, ואני מאד מודאגת. עלי לציין שאולטראסאונד לפני מספר ימים היה תקין. בתודה מראש על תשובה מהירה, וגמר חתימה טובה, אילת
שלום אילת! אינני רופאה.. קראי כאן - החל מהשבוע ה-6 להריון , תקינותו נקבעת על פי אולטראסאונד ולא על פי רמת ההורמון בתא. - http://www.yoledet.co.il/tests-during-pregnancy.htm אני מקווה שתקבלי תשובה דומה בפורום המקצועי, ד"ר יפת. הריון בריא וקל, אהובה