פדיקור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש איזו מניעה לעשות פדיקור או מניקור בהריון? הבנתי שבפדיקור יש הרבה פעמים פעילות מסג'ית בכף הרגל (בדומה לרפלקסולוגיה) שעלולה להזיק לעובר. מה לגבי בניית ציפורניים שעלולה לשלב חומרים כימיים? תודה
שלום! בעניין פדיקור, תשובה של רופא - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/9/xFT/198841/xFP/198874 בעניין בניית ציפורניים - דבריו של רופא עור ב"קפלן" - http://www.clalit.co.il/preg/ShowMag.asp?id=205 כדאי כמובן לשאול את דעתו של הרופא שלך. אהובה