ציסטות בזמן ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 8 + 4 ימים. היום הייתי בבדיקת אולטרסאונד, נצבה שק חלמון ודופק. אורך העובר 18 מ"מ. נוסף לכך ניצפו שתי ציסטות: בשחלה השמאלית בקוטר 28 מ"מ, בשחלה הימנית ציסטה צלולה וחלקה בגודל 70X66X54 מ"מ (ככה הרופא כתב...) עליי לציין שנטלתי איקאקלומין על-מנת להיכנס להריון. האם יש סיבה לדאגה? תוך כמה זמן הן אמורות להיעלם? האם הן מזיקות לעובר?
עדן, על מנת לקבל תשובה מקצועית, כדאי שתשאלי את ד"ר יפת כאן - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1321 ואת ד"ר סוריאנו כאן - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/556 אהובה