היריון?? תענו בבקשה זה דחוף....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מאז ומתמיד המחזור שלי לא ממש סדיר אם כי לאחרונה הוא קצת התחיל להסתדר (למעט חודש פה ושם שמתפספס...). מזה זמן מה אני מקיימת יחסים ללא אמצעי מניעה (הוא גומר בחוץ- סלחו לי על הביטוי), ולא קיבלתי מחזור מאז אוגוסט. עשיתי לפני כשבוע בדיקת היריון ביתית שהראתה תוצאה שלילית, אבל עדיין לא קיבלתי, מה לעשות?????
שלום לך ! כדאי לך לעשות בדיקת דם, ועם כל תוצאה - לרופא. גם אם אינך בהריון, צריך לברר מה הסיבה לאיחור כזה. בהצלחה !
הי אתמול הייתי אצל רופא נשים והוא ביצע לי אולטראסואונד ראשון, למרות שבתחילה הוא לא רצה בסופו של דבר ביצע והיה שק הריון והיתה גם מן בליטה לבנה בתוך השק, אז הרופא טען שאם זה העובר כבר היה צריך להיות דופק וזה מחשיד להיריון לא תקין. ומצד שני אמר שיכול להיות שמוקדם עדיין לקבוע וקבע לי תור שבוע הבא. שאלתי האם הבליטה שראה הרופא היא בוודאות עובר לדעתכם, כי סה"כ עוד מוקדם, האם זה נכון שאם זה העובר כבר היה צריך להיות דופק? אני מאוד לחוצה אנא עזרו לי.