התכווצויות בבטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהיריון בשבוע ה - 6, וסובלת מכאבי בטן (התכווצויות כמו לפני מחזור). האם זה תקין?
גם אני בשבוע 6 וסובלת מאותה הבעיה, זה אפילו יותר גרוע מכאבי מחזור זה כמו כאב חד במופיע במהלך כל שעות היום והלילה. שאלתי את פרופ יפת הוא אמר שזה נורמלי אבל כדאי להיבדק בכל מקרה....
שלום לשתיכן ! התכווצויות והתמתחויות של הרחם הגדל - זה נורמלי לגמרי. כאב יכול להופיע אם היו בעבר הידבקויות (וזה לא מסוכן, רק כואב), אבל ברגע שהכאב חד או מתמשך, או שחלילה יש דימום - כדאי לפנות לבדיקה. הריון קל ומוצלח !