דופק עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתום השבוע השישי (ספירה מיום ההזרעה), ניצפה שק היריון עם ריקמה עוברית אך לא הודגם דופק. לצד שק ההיריון ראו המטומה (קצת קטנה ממנו) אין לי כאבים ולא דימומים (בנתיים לשמחתי) הרופא נתן לי בדיקה חוזרת בעוד שבוע. שאלותי: 1. מה הסיכוי שיתפתח עובר ויראה דופק לעומת הפלה? 2. עד איזה שבוע של היריון, כאשר אין דופק יודעים בוודאות שהעובר לא מתפתח? תודה מראש על תשובות.. שנה טובה
שלום אלונה ! אני לא רופאה. לדופק מחכים עד סוף שבוע שמיני, וכל עוד רואים התפתחות של ההריון - זה סימן טוב. בהצלחה !