חגורת בטן להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, פעם, כאשר בהריון הבטן היתה גדולה ובעקבות זאת הגב כאב מאוד, נהגו ללבוש חגורת בטן מיוחדת להיון שיש בה רצועות מהגב ונסגרות מתחת לבטן. האם יש כאלה גם היום? האם מומלץ להשתמש בחגורה שכזו? היכן ניתן להשיג חגורה כזו? האם יש לכם הצעות אחרו? בברכת שנה טובה ובריאות לכולנו תמי
הי אכן בעבר היה שימוש נרחב בחגורות בטן לצרכי תמיכה. היום השימוש הזה פחת מאחר ולרוב אין צורך ומרבית הנשים מוצאות שזה יותר לוחץ ומעיק מאשר תורם. אני יודעת על נשים שמשתמשות בחגורת בטן כאשר באופן יחסי הבטן נמוכה ו/או גדולה באופן שלוחץ על המפשעות ומפעיל לחץ. מה שכן, באם את זקוקה לחגורה שכזו הייתי מתייעצת בחנות חזיות טובה שמתמחה גם בחזיות הנקה וכדומה על מנת שזו אכן תהיה חגורה המיועדת להריון. בהצלחה, תרגישי טוב יערה, אחות ומדריכת הכנה ללידה
תודה ושנה טובה תמי