מודאגת מאוד - חלבון ודם בשתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 14.4, ביום חמישי הייתי במוקד נשים עקב כאבים בבטן התחתונה. העובר נראה בסדר, ונצפו תנועות ודופק... בבדיקת השתן שבוצעה באמצעות סטיק נראו עקבות של חלבון ודם מיקרוסקופיץ מה זה אומר? אני בלחץ. הרופא נתן לי לעשות תרבית שתן, וכן בדיקה שנקראית ACE. מה זה? האם יש סיבה ללחץ?
שלום כרמית ! אני לא רופאה. עקבות דם יכולים להעיד על דלקת בדרכי השתן, שגורמת לכאבים בבטן התחתונה. ברגע שפנית לטיפול, ואת בבדיקות ומעקב כדי לטפל בה - אין סיבה ללחץ... הריון קל ומוצלח !
הי כרמית מצטרפת לצליל. לרוב מדובר בדלקת בדרכי השתן, זוהי גם תופעה שכיחה וגם תופעה קלה לטיפול ולכן מתחילים את הבירור משם. בהצלחה, תרגישי טוב יערה, אחות ומדריכת הכנה ללידה