האם יש חשש להריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, שכבתי עם חבר שלי 4 ימים לאחר סיום המחזור...ללא אמצעי מניעה? האם יש מקום לחשוב שאני יכולה להיקלט להריון? קצת מודאגת בבקשה תשובה בהקדם !!!
הי ליטל התשובה תלוייה באורך המחזור הרגיל שלך. להריון אפשר להיכנס כאשר מתקיים ביוץ. ביוץ מתרחש 14 יום לפני קבלת המחזור, כלומר שבמידה ותקופת הזמן בין המחזורים שלך קצרה מאד, יש סיכוי היפותטי להריון.(למשל סביב שלושה שבועות בין מחזורים). אמנם לא שכיח, כי רוב השנים מבייצות בערך שבועיים לאחר המחזור, ואורך המחזור שלהן סביב ארבעה שבועות אך כן אפשרי במידה וכפי שאמרתי המחזור שלך מאד קצר או מאד לא סדיר. כדאי לבדוק. יערה, אחות ומדריכת הכנה ללידה יערה, אחות ומדריכת הכנה ללידה