לקיחת כדורי איקוקלמין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי את זוכרת בזמנו אני נקלטתי כל רגע ונופר היא הריון רביעי היתה ועכשיו אני לא מצליחה להכנס להריון והרופא נתן לי כדורים איקוקלמין ואמר לקחת אותם שלושה חודשים האם יש להם השפעה על הגוף או לא ומה זה אומר זה חדש לי הכל.
קרן, זו את ? איקקלומין משפיע על המערכת, בעיקר מגביר את הסיכוי לתאומים, כי הוא מגביר את הביוץ. אין לי איך להרחיב כרגע, אבל חשוב שתתייעצי עם הרפא ושהוא יעקוב באולטראסאונד אחרי הביוץ. מקווה שתיקלטי במהירות !
כן זו אני אני לא נקלטתי והרופא המליץ לי לקחת את הכדורים מקווה שאני יקלט מהר עם זה שיהיה לך שנה טובה וחג שמח