שק הריון ריק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 32 אמא לשני ילדים , נמצאת בשבוע החמישי להריון . בבדיקה שערכתי אתמול נאמר לי ששק ההריון שלי עדיין ריק . האם הדבר הגיוני או שמא מבשר על בעיה כלשהי? נקלטתי להריון ללא תכנון מוקדם כך שלא נטלתי חומצה פולית טרם ההריון . האם הדבר מסוכן למהלך ההריון ? מודאגת מאוד
אנא , ענו לי בהקדם האפשרי אני לחוצה מאוד מאוד
אני אמנם לא רופאה אבל עדיין מאוד מוקדם ולפי מה שהיה אצלי עדיין אין עובר בשחב זה. רק בשבוע 7 רואים דופק...תתחילי חומצה פולית מעכשיו והעיקר תהיי רגועה. מזל טוב! ובהצלחה
שלום לך ! אני לא רופאה. שבוע 5 זה עדיין מאד מוקדם - בשלב הזה רואים רק ניצן עוברי. כדאי שתחזרי על הבדיקה בעוד שבוע לפחות. בהצלחה !