דם טבורי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי שמעתם על הקפאת דם חבל טבור ? איך עושים זאת ? ולמה בדיוק? למשהו יש נסיון אישי ? ביי מלי
מלי, כמה כתבות בדוקטורס - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Article/xID/3712/xCT/229 http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Article/xID/3770/xCT/229 http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Article/xID/3832/xCT/229 וגם כאן - http://www.yoledet.co.il/birth-cord.htm אהובה
בוקר טוב מלי, אני ביררתי כי אני מעוניינת. כל הסיפור אזה די חדש והרבה אין מה להפסיד גם אם יש ניסיון וגם אם אין ניסיון זה עיניין של כסף זה עולה 6400 ש"ח ל 20 שנה איחסון. אני באופן אישי היתי רוצה לעשות את זה אבל עוד פעם זה עיניין כספי. המשך יום נעים.