דקירות קטנות ושלשולים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בשבועיים האחרונים יש לי כל בערך שלושה ימים שלשולים פתאומיים בלי קשר לאוכל. אתמול חזרתי מהעבודה בערב ופתאום יצא לי מלא שלשול נוזלי בלי קשר לכלום. ככה זה כבר שבועיים. מה עליי לעשות? האם זה יכול להיות קשור לזה שאני מטפלת כרגע בפטריית קנדידה? בנוסף יש לי מעין דקירות קטנטנות מאתמול בערב-אני לא בטוחה אם זה כמו צירונים קטנים אבל שלשלום עשיתי מוניטור והכל היה בסדר. האם זה תקין? האם זה יכול להיות קשור לשלשולים.
שלום יעלי ! שלשולים אינם מצב תקין. יכול להיות שזו באמת תוצאת לוואי של הטיפול - אבל רצוי להתייעץ עם הרופא המטפל. הצירונים כנראה קשורים גם הם : השרירים החלקים, שמופעלים כאשר יש שלשול, מפעילים גם את שכניהם שמכווצים את הרחם, עוד סיבה לא להתעלם מהשלשול ולפנות לייעוץ. תרגישי טוב, ובהצלחה !