אבעבועות והריון-שאלה דחופה (*)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב, יש לי חברה שנמצאת בשבוע 9, הריון ראשון. מסתבר שהיא הייתה בקרבתו של בן משפחה (תינוק) שהיה במצב דגירה של אבעבועות, ורק היום, שבועיים אחרי נודע לה שהילד פיתח את המחלה. אחרי בדיקה בהולה (...) אצל רופא , הומלץ לה לעבור חיסון נגד אבעבועות. היא חוסנה היום.(!!!) השאלה : האם יש איזושהיא סכנה לה/לעובר בכך שהיא שהתה ליד הילד כשהוא היה בשלב הדגירה ? אם כן - מהי ? זה ממש דחוף - מי שיודעת לענות בוודאות-מוזמנת ! תודה !
אם את רוצה לקבל תשובה מוסמכת מקצועית , פני לפורום הריון ולידה השכן - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1321
.