כאבי גב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי פריצת דיסק בגב התחתון הרבה שנים L4-L5 ואני בשבוע 14 ובשבוע האחרון אני סובלת נורא מכאבי גב שלפעמים מקרינים לרגל נאמר לי בכלליתמושלפם שיש להם טיפולים כגון שיאצט לנשים בהריון החל מהחודש הרביעי, האם זה בסדר לעבור טיפולים אלו להקלה על הכאבים ולעבור את ההריון בשלום? מה עוד ניתן לעשות והאם ניתן לאבחן עם משהו לוחץ על העצב והאם זה אפשרי בשלבמוקדם זה שזה מה שקורה? תודה רבה,
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ! אפשר להיעזר בשיאצו או בכירופרקטיקה במהלך ההריון - חשוב לעבור את הטיפול במקום מוכר אצל מטפל מוסמך. בהצלחה !