בגדי הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אשמח לדעת באיזה שלב של ההריון מקובל בד"כ לקנות בגדי הריון. אני בשבוע 11 ואני מרגישה שהבגדים מתחילים ללחוץ לי בבטן ואני לא יודעת אם זה הגיוני או שזה מוקדם מידי ורק פרי הדמיון שלי. אשמח לשמוע מבנות אחרות מתי הן קנו והיכן יש בגדי הריון לתחילת הריון. תודה, רונית
אני קניתי בגדים נוחים להריון יחסית מוקדם - שבוע 11-12 הבטן התחילה להפריע לי משבוע 9 בערך כי היו לי בחילות נוראיות שמכנסיים שהיו גדולות עלי במצב עמידה, ממש לחצו כשהתיישבתי. הפיתרון - מכנסיים עם גומי :-) קניתי מכנס גינס עם גומי ומצאתי גם מכנס שחור שלא נראה הריוני וכמובן גם חצאיות מואד נוחות... הבאסה היחידה היתה שלא יכלתי לגוון יותר מדי עם המכנסיים :-(