רוצה בת!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אנחנו לקראת נסיון להכנס להריון והפעם אנחנו מעונינים בבת. שמעתי שיש דרכים כדי לבחור את מין הילוד, אני מוכנה לנסות. אז אם יש מישהי \ ו שיודע איך , מבקשת עיצה.
שלום קרן ! נסי להריץ חיפוש בפורום, יש המון הודעות מן העבר עם הצעות ושיטות שונות. 50% סיכויים יש לך בכל מקרה :) (לי לא הצליחה אף אחת מהשיטות, וניסיתי כמה. לכן אני לא ממליצה על כלום...) בהצלחה !
בספר של עמוס בר יש פרק שמתייחס לשיטות (כולל דיאטה שצריכה להיות בפיקוח רופא!). לפי מישהי שעבדה פעמיים לפי הספר- זה אכן עבד.