הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי גרידה לפני שבועיים, ושלשום החלה לצאת הפרשה חומה, מעין דימום כהה. הרופא בדק אותי ונתן לי בדיקות דם לבדוק שלא נשארו שאריות ברחם. האם זה שכיח, והאם העובדה שיש דימום כזה, זה אומר שהשאריות יוצאות וזה טוב? אין לי חום או כאבי בטן. תודה ליאת
שלום ליאת ! זה שאין חום או כאבים - זה מצוין. יכול להיות שמדובר בשאריות של ההריון, ויכול גם להיות (במיוחד אם מדובר בהפלה נדחית) שהגוף זיהה את הפסקת ההריון עוד לפני שבוצעה הגרידה, וזה למעשה כבר המחזור הראשון שאחריה. תרגישי טוב !