שמן נבט חיטה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 36 האם אני צריכה להתחיל לעסות את הפות עם שמן נבט חיטה כבר מעכשיו או לחכות ? קראתי על ההוראות ששמן זה מיועד גם לפיטמות, האם שמים אותו לפני או אחרי הלידה ? אם ברצוני להניק זה לא יכול להזיק לתינוק (המגע של השמן בפיו ). תודה
מירב שלום! את בהחלט צריכה להתחיל כבר את עיסוי הפרינאום אבל לא עם שמן נבט חיטה (למרות איכויותיו) היות והוא מעודד התפתחות פטריות,השמן המומלץ לכך הוא שמן שקדים. אין לך שום סיבה לשמן את הפטמות,לא לפני ולא אחרי הלידה. בברכה ערן תומר "הקליניקה לרפואה טבעית"