כאבים חזקים בטבור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר שבועיים יש לי כאבים נוראים קצת מעל הטבור... בהתחלה זה היה יותר ימינה אבל בשבוע האחרון הכאב ממש בקו ישר מעל הטבור... הכאבים די חזקים וכשאני משתעלת , מתעטשת או מתכופפת הם בלתי נסבלים עד כדי דמעות בעיניים מרוב כאב.... ממה זה נובע? האם אפשר לעשות עם זה משהו?? אני בשבוע 22 עם תאומים. תודה מראש!
טל, כשיש כאבים חזקים פונים לרופא. רק בבדיקה הוא יוכל לבדוק מה מקור הכאבים ולעזור לך. תרגישי טוב, אהובה
תלכי לבדוק - לפי מה שאת מתארת זה יכול להיות שבר בטבור . אל תסבלי ותלכי להבדק תרגישי טוב