התעמלות בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני ממש בתחילת הריון משהו כמו שבוע שישי. אני נוהגת לעשות פעילות גופנית באופן קבוע שכוללת הליכה מהירה במשך כארבעים דקות. בימים האחרונים, כשעה אחרי סיום הפעילות אני מתחילה להרגיש לא טוב-דופק מואץ ותחושה כללית של סחרור-דברים שלא היו לי קודם. האם זה קשור להריון? ואם כן האם עלי להפסיק את הפעילות הגופנית? אשמח לחוות דעת. תודה רננה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רננה ! אני לא רופאה, כדאי שתתייעצי עם הרופא שלך. באופן כללי - בתחילת ההריון יש ירידה בלחץ הדם, יכול להיות שהיא הגורמת לתופעות שציינת. נראה לי שהגוף פשוט מאותת לך להאט את הקצב ולהסתגל למעמד החדש שלך... הריון קל ומוצלח !