בחילות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בשבוע השמיני להריון ורק משבוע זה אני מרגישה בחילות נוראיות שממש משתקות אותי ואני לא הולכת לעבודה בגללן-אני מורה ומרצה במקצועי. ידוע שהבחילות מופיעות עד הטרימסטר הראשון-זאת אומרת עד החודש השלישי, אני כרגע בחודש שני לפי החישוב האם זה אומר שצפוי לי רק עוד חודש אחד ואחרון של סבל???? שאלה שנייה- האם ידוע על משהו מונע בחילות? אני לוקחת פראמין וזה לא עוזר לי. אני זקוקה לעזרה. שרית.
שלום שרית ! הבחילות בד"כ נחלשות משבוע 12 ונעלמות אחרי שבוע 14. אם תריצי חיפוש - תמצאי הרבה "תרופות סבתא" וטיפים להקלה, ויש גם תרופות שמותרות בהריון - אבל רק בהתייעצות עם הרופא המטפל. האימרה העממית אומרת שככל שהבחילות חזקות יותר - ההריון יציב יותר... הריון קל ומוצלח !