מסאג שבוע 13
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם אנחנו מתכננים לנסוע לאילת השבוע ואינני רואה את עצמי מוותרת על מסאג אני אהיה בשבוע 13+5 האם זה בסדר לעשות מסאג שבדי פשוט ונעים ולא חזק אני יודעת שבדרך כלל מלונותלא עושים רק מחודש רביעי האם לומר להם בכלל על ההריון או שממש אסור לעשות זה כמו שבעלי עושה מסאג הרי זה לא מסאג חזק בכלל תודה
אני יכולה לומר להם שאני כבר בחודש רביעי ואז הם עושים לי מסאג במיוחד לנשים בהריון אבל אני בפועל אהיה בשבוע 13+6 שבוע 14 זה שבוע אחד לפני חודש רביעי
שלום לך ! אם כל ההבדל הוא של ימים, לא נראה לי שיש סיבה לוותר. באופן כללי, חשוב שתודיעי על ההריון הן בגלל השמנים הארומטיים, והן די שלא יפעילו לחץ על נקודות לחיצה בגוף. חופשה נעימה !