חלבון עוברי-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביצעתי את בדיקת חלבוו עוברי כשאני בשבוע ה-17 להריוני. התקשרו אלי ומסרו לי שהבדיקה לא תקינה ו-H.C.G 14. ברצוני לדעת מה זה אומר לגבי העובר ומה לא בסדר. אודה לתשובה מהירה. תודה אלה. אני בלחץ נוראי.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אלה ! בדיקת חלבון עוברי היא בדיקה סטטיסטית, שהדיוק שלה הוא כ-65%. במילים אחרות : אחת מכל שלוש תשובות - שגויה... מה שאת צריכה לעשות הוא לגשת עם התוצאות לייעוץ גנטי, שם יצליבו עוד מידע מבדיקות קודמות שעשית ואולי גם יפנו אותך לבדיקת מי שפיר שנותנת תשובה ודאית. ממתינה לעידכונים טובים, ובהצלחה !