צירים או לא?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, יש משהו שלא מובן לי, אך יודעים שיש צירים? אני מדי כמה שעות סובלת מכאבי גב ולחץ למטה ברחם כמו כאבי מחזור, אבל זה לא משהו שהוא בילתי ניסבל זה פשוט לא נעים ובמגביל פיתאום חם לי הכאבים נישארים כמה דקות טובות.דרך הגב אני בשבוע 37 ועייפה מאוד כל הזמן בא לי לישון. בברכה דניאלה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דניאלה ! צירים הולכים ומתחזקים, הולכים ומתארכים, והמירווחים ביניהם מתקצרים. לרוב יש סימנים נוספים : שחרור הפקק הרירי, דימום קל או ירידת מים. אם יש לך ספק - נסי לישון... אף אחת לא ילדה עד היום מתוך שינה, צירי אמת יעירו אותך. בהצלחה, ולידה קלה !
המשך יום נעים