אפידורל - ורגישות ללידוקאין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כ- 3 שנים קיבלתי לידוקאין בטיפול שיניים והגבתי לא טוב, בטיפולים אח"כ קיבלתי TEVA3% , אם ארצה אפידורל - זה אפשרי הבנתי שבזריקת האפידורל יש לידוקאין. דיברתי עם תל- השומר ואחת המיילדות אמרה שיש אפשרות לתת משהו אחר ולא הרחיבה ואמרה שכשאגיע לשם יסבירו לי. מה אפשר לתת במקום? האם יש אפידורל עם חומר אחר? לחוצה (שבוע 41)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ! אין כאן ופא, ואני לא מתמצאת בנושא. הכי פשוט נראה לי לקפוץ לחדר הלידה ולברר, ובאותה הזדמנות לוודא שירשמו בתיק שלך מילה על התגובה מן העבר. בהצלחה, ולידה קלה !