בכי עד עילפון-אובדן הכרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני עדיין מזועזעת ממה שקרה לבני היום אחה"צ .הוא הפסיק את נשימתו כשהחל לבכות לשניות רבות ואני טופחת לו על הגב בהיסטריה לפתע הילד שמט את ראשו הצידה , בדיעבד לאחר ששיחזרתי את הארוע אני חושבת שהוא התעלף חשבתי שהילד נגמר לי בידיים והשכבתי אותו על המיטה כדי לבצע החייאה ,לפתע הוא התעורר וחזר לנשום כרגיל ולתפקד כרגיל אם כי הוא היה חיוור. זו פעם שניה שהדבר קורה לו מה שמטריד אותי מאד. יש לציין שפעם קודמת הוא לא התעלף אלא לאחר טפיחות על גבו וזמן שנראה כמו נצח הוא חזר לנשום והמשיך לבכות. אנא תשובתכם המהירה מה עליי לעשות? האם הדבר יכול להגרם מחוסר ברזל?כי לא הקפדתי כל כך עם הברזל . ממתינה לתשובתכם בקוצר רוח.
ומוסיפה - יש ילדים שלומדים לעצור נשימה עד כדי עילפון. חשוב לוודא שאין לילד שום בעייה בריאותית, ובמקביל לא לתת לו "זכויות יתר" בגלל התעלפויות, כדי שלא יתחיל להשתמש בהן במודע. תרגישו טוב !