לידה מתקרבת?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בתחילת שבוע 37 וכבר מזה 3 שבועות ישלי צירים - צירונים או איך שלא קוראים לזה. היום בנוסף לזה נוסף לי לחץ איום בתחתית הבטן לכיון המפסעות ואני גם מתקשה בהליכה. האם אלה התחלת סימנים של לידה? לא נראה לי שכך אני יכולה לסחוב עוד הרבה................
שלום טלטל ! כל אלו סימנים שהגוף שלך מתכונן לקראת הלידה המתקרבת. קשה להעריך מתי היא תגיע, אבל לימים האלה יש תפקיד חשוב בהפגת הפחד מפני הלידה והחלפתו ברצון שהיא כבר תגיע... לידה קלה ומוצלחת !