עזרה במי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 39 זכאית לבדיקת מי שפיר. בבלינסון נקבע לי טור לשבוע 20 (מאוחר מדי לטעמי) ובנוסף נאמר לי שמי שככל הנראה יכניס את המחט הוא מתמחה, בפיקוח רופא מוסמך כמובן. גם זה כמובן לא לרוחי. לא נראה לי כי השימוש בזכאות שלנו צריך להפוך אותנו לשפני ניסיון. האם משהי יכולה להמליץ לי על רופא מומחה פרטי באזור המרכז ובנוסף, אם ניתן גם לפרט עלויות. בתודה מראש
שלום לירון ! אינני יודעת לגבי עלויות, אבל פרופ' ליפיץ נחשב ה-מומחה בתחום. בהצלחה !
עשיתי אצל ליפיץ ואני מרוצה. הגעתי אליו דרך המלצות בפורום הזה. העלות היא 3000 שקל מתוכם את משלמת כשליש עד מחצית, מכיוון שאת זכאית לחלק מההחזר בשל גילך. בהצלחה.
חברה שלי עשתה אצל פרופ' ירון צלאל בת"א. גם היא זכאית (בת 37) והמדינה מימנה את הבדיקה. בהצלחה