המים בהם נמצא העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנו בהריון עם תאומים לאחר הפרייה. לאחר 10 שבועות, אחד מתפתח יפה, גודלו 2ס"מ, וסביבו הרבה מים. השני גודלו 1.6ס"מ, אבל כמעט ואין סביבו מים. נראה כאילו הראשון לקח לו אותם. שאלתי היא: מה ההשלכות שיכולות להיות על העובר עקב בעיה זו? האם ישנה סכנה להתפתחותו? האם יכול להווצר מום מסוים, פיזי או אחר עקב כך? עד איזה גיל בהריון אפשר "לדלל" אותו במידה והוא לא מתפתח יפה?
שלום לך ! אחרי הפריה בוודאי יש מעקב רפואי צמוד. חשוב להתייעץ עם הרופא המטפל, כי אם מדובר בתאומים זהים ההחלטה שונה מאשר בתאומים לא זהים, ויש משמעות גם לשילייה. נסו לשאול גם בפורום המקצועי - יש קישור בראש העמוד, משמאל. בהצלחה !