דיכאון אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יכול להתפתח דכאון אחרי לידה כשנה אחרי הלידה?
שלום איריס! אינני רופאה.. אני מבקשת רק להפנותך למאמר בנושא שפורסם כאן בדוקטורס - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Article/xID/2798/xCT/241 כדי לקבל תשובה מקצועית לשאלתך ניתן לפנות לפורומים - פסיכולוגיה קלינית, פסיכיאטריה, פסיכותרפיה. במציאות, לדעתי , אפשר להתייעץ עם רופא המשפחה (או עם גינקולוג), שיש לו בדרך כלל תפקיד בהחלטה להפנות על פי הצורך לגורם מקצועי אחר/נוסף. כל טוב, אהובה