תנועות בשבוע 20
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב! אני בשבוע 20+2 עם תאומים. לפני שבועיים כבר התחלתי להרגיש תנועות, אמנם עדינות ועמומות אבל ברורות.... כבר 3 ימים שלא הרגשתי תנועות בכלל. ברור לי שבשבועות אלה לא אמורים להרגיש כל יום תנועות ובצורה סדירה אך בכל זאת זה מדאיג אותי.... הUS האחרון היה לפני שבוע והכל בסדר.הפעם הבאה היא הסקירה המאוחרת בעוד שבועיים רק.... האם יש מקום לדאגה? האם יש טעם לגשת לבדיקה לפני הסקירה? תודה מראש וסוף שבוע נעים.
שלום טלטל ! בדיוק כפי שכתבת - בשלב כזה קשה להרגיש תנועות מדי יום, ואין מקום לדאגה. הריון קל ומוצלח !