מיטת שיזוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום... רציתי קודם כל להגיד שנעשית כאן עבודה נהדרת- כל הכבוד! 1. האם מותר להשתמש במיטת שיזוף בהריון? 2. האם מותר להשתמש במיטת שיזוף בזמן שמניקים? תודה.
ערב טוב! אסתי, אני מפנה אותך לכתבה של האגודה למלחמה בסרטן - http://www.tevalife.com/article.asp?id=1537 ולכתבה כאן - בין היתר יש כאן את עמדת משרד הבריאות . http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2692853,00.html מתוך האתר של האגודה למלחמה בסרטן - http://www.cancer.org.il/template/default.asp?maincat=3&catid=96&pageId=2111&keyWord=%EE%E9%E8%E5%FA%20%F9%E9%E6%E5%F3 המידע הנ"ל הוא כללי ובלי קשר להריון והנקה., אם תשאלי אותי, אני לא הייתי לוקחת שום סיכון....בכל זמן ובכל מצב.. אבל אני לא מומחית בנושא ולא רופאה. (מה רע בעור בהיר?) בכל מקרה, כדי לקבל תשובה מוסמכת מרופא, תוכלי לשאול בפורום המקצועי הריון ולידה - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1321 בריאות, אהובה