בדיקת דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי בדיקת דם ביום המחזור שהיה צריך להגיע התשובה היתה שלילית סימן שאני לא בהריון יש לציון שהמחזור עדיין לא הגיע יש צורך לעשות בדיקה נוספת או שבטוח אני לא בהריון ?
דנה, אינני רופאה, ועל פי הבנתי: אם המחזור שלך סדיר ותקין בדרך כלל, ואם הווסת לא תגיע בימים אלו, אז כדאי שתתייעצי עם הרופא שלך - יתכן ויבקש לבצע בדיקת דם חוזרת, או שיבקש לבדוק מה קורה. את יכולה להתייעץ כבר עכשיו, אפשר גם עם רופאת המשפחה. כך שאני מאמינה שבעוד כמה ימים העניין יתבהר. אהובה